Contact / Vragen
Voor vragen gebruik de

groene button
rechts onder

 0411-218608
 
Tips!
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
Het voorjaar wacht, er zijn weer volgroeide haagplanten beschikbaar.


Gooi het snoeisel van Taxus baccata niet weg
hier kunnen medicijnen uit gemaakt worden
tegen kanker.

Bezorging
Bezorging:

Huidige levertijden:

Momenteel is het levertermijn
5 werkdagen.
vóór 18,00u besteld, dan is dit de
eerste werkdag.


Wij hebben een gespecialiseerde
Transporteur die onze zendingen
correct bij u afleverd.

Wij berekenen bezorgkosten
afhankelijk van het volume.

verzenden in een doos
is het goedkoopst maar kan alleen
bij planten met Blote wortel.


 Palletvervoer

Deze manier wordt gebruikt bij
Planten met kluit en potgekweekt.

Boven        € 350   bezorging gratis

Dit is voor geheel Nederland en
Belgie.

Voor de waddeneilanden geldt
een toeslag van 10,-

Vraag en Antwoord


-Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is je bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

-Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een factuur meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de prijs op vermeld. Indien U wilt hebben dat de factuur niet meegestuurd wordt met verzending naar dit adres, geef dit dan door bij de opmerkingen. De factuur zal dan alleen naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

 

Kan ik de planten eerst bekijken alvorens ik een bestelling opgeef?

-Dat is zeer moeilijk omdat de planten op verschillende percelen staan. De foto's die op de site staan zijn representatief. Het zijn namelijk foto's van de partij planten die wij aanbieden.
Natuurlijk kan er iets verschil in zitten. Het zijn natuurlijk levende planten en die zijn nooit identiek. Daarom is dat geen reden tot afkeuring.
U kunt planten verwachten van overeenkomende maat en kwaliteit.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

-Sorry, nee u kunt uw bestelling niet afhalen. Wij versturen al onze bestellingen met grote zorg, zodat ze zeker ook goed bij de klant arriveren. De kosten hiervoor houden we zo laag mogelijk door gebruik te maken van een goede logistieke partner.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

-Ja u ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur.

 

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

-U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via annulering@Haagplante4you.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

 

 

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

-Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.
 
 

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

-Je kunt betalen via iDeal, PayPal, BanContact, overschrijving,
- iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.
- BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank.
- Overschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.

De betaling via iDeal, Bancontact, loopt via onze betalingsprovider.  Zo kunnen wij een veilige en snelle betaling garanderen.
 

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

-Alle bestellingen worden in behandeling genomen zodra de betaling binnen is.
 

 

Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?

-Je kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving", in het scherm zie je alle betaalspecificaties, deze ontvang je na bevestigen ook in de email. Je kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan je bestelling!

 

 

 

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

-Wij brengen bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland en België. Deze worden zo laag mogelijk gehouden door gebruik te maken van een logistieke partner

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Onze planten liggen niet in een magazijn. De meeste staan op het veld gewoon nog te groeien of in rust.
Vandaar dat we enige tijd nodig hebben.
Als je vóór donderdagavond 24.00 uur besteld, gaan wij i.v.m evt. annulering de bestelling zaterdag verwerken, zodat de planten met zorg
gerooid, gekeurd en verpakt kunnen worden. Ze zullen woensdag op transport gezet worden zodat ze donderdag of vrijdag bij
U afgeleverd worden.
 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

-Als het product niet op voorraad is of weinig beschikbaar staat dit aangegeven.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

-Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
Ook als er op 2 verschillende adressen gelost moet worden, maak dan 2 afzonderlijke bestellingen.

Wie levert mijn bestelling?

-Alle leveringen vinden plaats met onze logistieke partner. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door je aangegeven afleveradres. Zij bezorgen op maandag t/m vrijdag.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

-Er wordt getracht bij de buren te bezorgen om de zending toch achter te kunnen laten.


Kan ik een bezorgafspraak maken?

-Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute


 

 

Retourneren

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

-Bent u niet tevreden over de door ons geleverde producten?
Alle 'houdbare' artikelen kunnen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na levering worden geretourneerd.
Artikelen welke geretourneerd worden, dienen in oorspronkelijke staat en eventueel in originele verpakking verpakt te zijn. Kosten van retourzending zijn voor rekening koper.
Niet houdbare producten zoals bomen, planten en hagen, kunnen niet worden geretourneerd.
Indien artikelen weer goed ontvangen zijn, wordt er tot vergoeding van dit artikel overgegaan. U zult dan ook uw geld weer binnen 5 werkdagen op uw rekening hebben staan.


Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

-De kosten voor het retourzenden van de bestelling komen geheel voor uw rekening


 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt en de factuur mee verzend.


Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice dan proberen zij je verder te helpen.
 

 

Garanties

Hoe lang is de garantieperiode?

Alle 'houdbare' artikelen kunnen zonder opgaaf van reden binnen 8 dagen na levering worden geretourneerd.
Artikelen welke retourneerd worden, dienen in oorspronkelijke staat en in originele verpakking te zitten.
Kosten van retourzending zijn voor rekening koper.
Op niet houdbare producten zoals bomen, planten en hagen zit een garantietermijn van 3 weken, mits u de de plant /verzorgingshandleiding
opgevolgd heeft. Alleen als de planten na die tijd dood zijn door aanwijsbaar tekortschieten van onze kant, zullen de planten vergoed
worden.
In overige gevallen wordt er een passende oplossing gezocht, om u zoveel mogelijk tegemoet te komen.

 

Veiligheid

 

Is de site beveiligd?

Ja de site is compleet beveiligd, vanaf het moment dat u de eerste click doet gaat u een beveiligde verbinding in, dus zowel uw gegevens als de betaling gaan via een veilige verbinding.
Wij zij in het bezit van SSL Certificaat, wat u zelf ook kunt checken

 

Wat gebeurt en met mijn persoonlijke gegevens?

Uw gegevens zijn vertrouwelijk en worden te allen tijde alleen gebruikt ter afhandeling van uw order. Uw gegevens worden alleen opgenomen in ons mailingbestand als u dit goedgekeurd heeft bij het ontvangen van een nieuwsbrief.
Uw gegevens worden nooit of te nimmer afgegeven of doorverkocht aan derden voor andere (marketing) doeleinden.
Alle betalingen gaan via een beveiligde verbinding.